Glavni cilj strategije je izgradnja tržišnog identiteta i prepoznatljivosti takve vrste ponude, a sve u skladu s interesima i potrebama suvremenih gostiju, odnosno s novim trendovima u turizmu, i to na otoku koji je lako dostupan, visoko razvijen i ekološki održiv. Tako se otok Krk planira promovirati kao oaza aktivnog odmora.
U izradu Strategije je, uz predstavnike jedinica lokalne samouprave i turističkih zajednica, bio uključen i značajan broj vanjskih suradnika i partnera, posebice onih s kojima Turistička zajednica otoka surađuje u segmentu organiziranja i provođenja projekata i programa outdoora, ponude koja je u fokusu našeg novog strateškog dokumenta.
Takva vrsta ponude našeg »najturističkijeg« otoka na kojem se ostvaruje čak trećina regionalnog i 6 posto nacionalnog turističkog prometa, nova je poželjna »marker atrakcija« u njegovoj ponudi, sa snagom privlačenja nemalog broja novih posjetitelja, i to posebice u pred i posezoni. Strategijom je analizirano trenutno stanje krčkih outdoor aktivnosti slijedom kojeg su obrađene i određene strateške smjernice izgradnje brenda »Krk outdoor«.
Zajedno s novim strateško-planerskim iskoracima, otočni su turistički djelatnici pokrenuli rebrending krčke turisitičke ponude »zaokružili« i osmišljavanjem novog promotivnog logotipa.
Više na poveznici.
Izvor: https://www.novilist.hr/
Fotografije: Google slike