Primorsko-goranska županija i ove je godine udružila sredstva s Turističkom zajednicom Kvarnera, turističkim gospodarstvom, JLS-ovima i HTZ-om za avio oglašavanje kako bi se potakli dolasci na Zračnu Luku Rijeka.
Od udruženih 3 milijuna kuna ugovorene su promotivne kampanje s avio prijevoznicima u visini od 1,5 milijuna kuna, dok će razlika slijedom odluke Turističkog vijeća, biti temelj i kapital za pregovore za 2022. godinu.
Tijekom srpnja i kovoza Turistička zajednica Kvarnera ujedno je održala niz sastanaka s ciljem jačanja avio prometa i razvoja Zračne luke Rijeka. Radi se o letovima prvenstveno iz Velike Britanije, Irske, Skandinavije, Rusije, sjevernog dijela Njemačke i najvažnije povezivanje s destinacijama i zračnim lukama iz regije na koje postoje direktni letovi iz SAD-a poput Beograda, Splita i Dubrovnika.
Odrađeni su razgovori s kompanijama Eurowings, Wizz Air i Jet2Com. Croatia Airlinesu je predloženo bolje povezivanje Dubrovnika i Rijeke, uvođenje leta sa skandinavskog tržišta, Ukrajine i/ili Rusije te češća povezanost s Munchenom. Prema Ryanairu je upućeno pismo namjere za trogodišnju suradnju koje je vrlo dobro prihvaćeno.
Avio kompanije uputit će se na Javni poziv HTZ-a putem kojeg strateški partneri iskazuju interes za suradnjom za 2022., a na buduće sastanke planira se i poziv ministar mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića kako bi se kroz razne vladine programe i natječaje dodatno razvio promet ZL Rijeka.
Izvor: https://www.pgz.hr/
Fotografije: Google slike