Hrvatski franšizni lanac Surf’n’Fries otvorio je svoj prvi dućan u Americi. Hvalevrijedan je to pothvat riječkih poduzetnika, ujedno i osnovača Surf’n’Friesa, Andrije Čolaka i Denisa Polića koji u planu imaju pohod po Americi kroz otvaranje dućana na više od 300 lokacija kroz 5 godina. Zbog specifičnosti tržišta, morali su promijeniti ime u „surfajuća kokoš“ odnosno SURFIN’ CHICKEN jer „Surf“ u Americi podrazumijeva riblje proizvode dok je njihovo poslovanje orijentirano na proizvode s piletinom.
Potpisom Ugovora s Walmartom, najvećim retail lancem na svijetu u kojem otvaraju svoje dućane, započeli su svoje putovanje prema američkim kupcima te ostvarili nevjerovatan uspjeh budući da nijednom europskom brendu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom.
Unatoč nedaćama koje su bile prouzrokovane zatvaranjem dućana u 2020. godini zbog pandemije covid-19, riječki su poduzetnici uspjeli izaći na kraj s padom prihoda te su uz pomoć franšizera nastavili vjerovati ali i ojačati te proširiti svoj brend na američko tržište.
Izvor: Jutarnji list