U Gorskom je kotaru od početka godine ostvareno 103.000 noćenja što je oko 30 posto veći fizički turistički promet nego lani, ali i tek tri posto manji nego rekordne 2019. Istaknuto je to na press konferenciji Turističke zajednice Gorskog kotara u Fužinama gdje je održana 4. sjednica Skupštine goranske TZ. Selo Bake Mraz u Delnicama, tradicionalni odlično posjećeni Doček Nove godine u podne u Fužinama, ali i niz adventskih događanja u brojnim drugim gradovima i mjestima diljem Gorskog kotara, daju za vjerovati kako bi Gorani mogli čak i dostići 2019.
Komentirajući ostvarenje u turističkoj 2022. i ciljeve u narednoj turističkoj godini, Petar Hrg, direktor TZ Gorskog kotara, istaknuo je kako je motiv i ambicija nagodinu još snažnije marketinški istupiti prvenstveno na domaćem tržištu, ali i jače krenuti u promociju na stranim tržištima. Obzirom da u strukturi gostiju najviše ima stranih gostiju iz Njemačke, Italije, Nizozemske i Francuske, Gorski će kotar targetirati upravo ta tržišta. Jučer je predstavljena i nova virtualna i kartografska podrška posjetiteljima u destinaciji. Riječ je o interaktivnoj 360 stupnjeva šetnji koju možete vidjeti na: https://www.zoom.hr/upload/360/virtualna-setnja-proljece-ljeto/Gorski-kotar.html.
Ova virtualna šetnja kroz Gorski kotar sadrži 168 scena, od toga njih 28 zračnih te 140 podnih od kojih je 57 interijera. Naime, tu se može vidjeti Gorski kotar iz zraka, NP Risnjak, prirodne znamenitosti, kulturne znamenitosti, centri za posjetitelje te izletišta.
pojasnio je njen autor Rajko Mrvoš.
Gorski kotar kontinuirano razvija svoju turističku ponudu pružajući priliku svim posjetiteljima da otkriju nove atrakcije i mjesta koje do sada nisu posjetili Gorskom kotaru.
Više informacija: